sobota, 13 października 2012

Na początek...

Książki to moja miłość. Wszędzie mnie można zobaczyć z książką. W domu, na ulicy, w parku na ławce czy komunikacji miejskiej. Czytam wszystko, co wpadnie w moje ręce. I kocham to. Dlaczego zatem nie miałabym podzielić się tą miłością z innymi? Stąd pomysł na tego bloga. Będę na bieżąco wrzucała krótkie recenzje po przeczytaniu książek i dzieliła się wszystkim, co z książkami związane. Mam nadzieję, że w moim małym, książkowym ogródku będzie Wam równie miło, jak i mnie.

1 komentarz:

  1. Witam w blogosferze i z niecierpliwością czekam na pierwsze recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarza zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane. Nie omieszkam wyrzucić również spamu, który nic nie wnosi do komentowanej notki, poza podaniem linku zwrotnego.